Știți că antrenamentele vă fac bine. Să mențineți ritmul acestora este, însă, este un cu totul alt lucru.
Pentru a vă obișnui cu rutina exerciților, este nevoie să vă regăsiți motivația, atunci când acea mică voce din interiorul dvs. spune: „Voi face asta mâine. Sau, poate, a doua zi”.

Iată câteva idei care că vor ajuta să vă păstrați motivația pe termen lung:

1. Modificați-vă obiectivele.

Scopul pe care vi l-ați propus poate fi prea mare pentru moment, mai ales dacă sunteți la începutul unei noi runde de antrenamente. Așadar, nu începeți prin a lucra o oră în fiecare zi. Mai degrabă, stabiliți-vă obiective rezonabile, realizabile, cum ar fi exersarea timp de 20 până la 30 minute zilnic sau trei ori pe săptămână.

2. Urmăriți-vă progresul

Faceți un grafic al antrenamentelor, fie că alegeți o variantă online sau un jurnal scris. Observarea îmbunătățirilor vă va determina să continuați antrenantele.

3. Renunțați la a vă învinovăți.

Deveniți realist. Veți rata o zi sau două. Dacă acceptăm că vor exista și pași înapoi în ritmul antrenamentelor, vom fi mai bine pregătiți mental pentru a face față piedicilor, spune Endress.
Nu lăsa un pas greșit să fie o scuză pentru a renunța.

4. Concentrați-vă doar asupra propriei persoane

Nu vă comparați cu altcineva mai rapid, mai în formă, sau mai flexibil decât dvs. Momentul antrenamentului vă aparține exclusiv și are legătură doar cu dvs.

Îndrăznește să ajungi în cea mai bună formă fizică, vino la un antrenament Fit&Go! Programări online sau la 0737 000 000.

5. Construiți o echipă care să vă încurajeze

Găsiți persoane – prieteni, familie, colegi, vecini – care să vă încurajeze să rămâneți pe drumul cel bun.

6. Căutați partea amuzantă a lucrurilor

Exercițiile nu trebuie neapărat să se întâmple într-o sală de gimnastică. Puteți alege alte variante de mișcare, cum ar fi drumețiile sau călăria, face alergările recreaționale mersul pe jos sau dansul.

7. Exersați în runde.

Puteți face un cuplu de mai multe mini-sesiuni în timpul zilei, în loc de un antrenament lung.

8. Ar trebui să fie comod și convenabil

Când sunteți ocupat, nu petreceți 30 minute conducând mașina până la o sală de gimnastică. Este mai eficient să utilizați clipurile video care conțin exerciții și pe care le puteți găsi on-line.

9. Uitați trecutul

Dacă nu ați fost copilul cel mai atletic de la orele de sport, amintiți-vă că asta s-a întâmplat cu cu ani în urmă. Scopul dvs. de moment este de a rămâne sănătos și de a vă bucura de viața dvs.

10. Recompensați-vă

Bucurați-vă de antrenamente.
Alegeți să vă oferiți recompense, cum ar fi un costum nou, un masaj, noi melodii, un joc cu mingea – orice vă bucură.

Fă-ți acum o programare online sau sună la 0737 000 000.

Sursa: WebMd