Alimentele pot stimula energia organismului prin aportul de calorii și prin determinarea acestuia să ardă aceste calorii cât mai eficient. Pentru o stare de spirit mai bună, cele mai potrivite alimente sunt cele care ajută la menținerea unui nivel echilibrat de zahăr și de substanțe chimice în sânge ceea ce va influența starea de bine a creierului. Iată care sunt alimentele și băuturile care ar putea modifica din punct de vedere chimic starea organelor noastre interne.

Legumele cu frunze verzi

Acidul folic este un alt nutrient care poate reduce riscul de depresie. Acesta se găsește, de obicei, în legumele cu frunze verzi (cum ar fi spanacul și salata verde), nuci și fructele citrice.

Fibrele

Fibrele vă ajută să vă păstrați energia constantă pe tot parcursul zilei. Consumând mai multe boabe, fructe întregi, legume și cereale integrale puteți asigura cantitatea suficientă de nutrienți de acest tip.

Apa

Menținerea unei bune hidratări vă poate ajuta să evitați oboseala. Unele studii sugerează chiar că deshidratarea moderată poate încetini metabolismul și epuiza energia. Soluția este simplă – beți multă apă sau alte băuturi neîndulcite pe tot parcursul zilei.

Îndrăznește să ajungi în cea mai bună formă fizică, vino la un antrenament Fit&Go! Programări online sau la 0737 000 000.

Legume și fructe proaspete

Un alt mod de a rămâne hidratat și plini de energie este de a mânca fructe și legume proaspete, care sunt în mod natural pline de apă. Puteți alege merele sau țelina, de exemplu. Alte alimente hidratante includ fulgii de ovăz și pastele, care absorb apa în care sunt gătite.

Cafea

Cafeaua este una dintre cele mai populare gustări din lume și funcționează – cel puțin pe termen scurt. Cofeina intensifică metabolismul organismului, îmbunătățind temporar focalizarea mentală și energia. Mini-porțiile frecvente vă vor ține în alertă și concentrați mai mult decât dacă ați folosi o doză mare, la o singură porție.

Ceai

Vă puteți, de asemenea, asigura necesarul de cafeină din ceai. Studiile arată că aceasta poate îmbunătăți vigilența, timpul de reacție și memoria. Servirea unei cești de ceai este, totodată, o tradiție demnă de onorat, care vă poate îndepărta, de asemenea, oboseala.

Ciocolata neagră

Ciocoholicii au parte de o veste bună: un pic de ciocolată neagră poate stimula pozitiv energia și starea dvs. de spirit. Asta deoarece cofeina din ciocolată acționează împreună cu un alt stimulent, numit teobromină.

Micul dejun

Micul dejun este o mină de aur dacă vă doriți mai multă energie. Studiile arată că persoanele care servesc micul dejun în fiecare dimineață au, de asemenea, o stare de spirit mai bună pe tot parcursul zilei. Cele mai bune variante de mic dejun oferă o mulțime de fibre și nutrienți prin carbohidrații din cereale integrale, grăsimi bune, și unele tipuri de proteine ​​slabe. Și, bineînțeles, au un gust bun!

Antrenamente

În afară de dietă, exercițiile sunt un alt mod potrivit pentru a stimula energia și starea de spirit. Chiar și o singură plimbare de 15 minute poate fi energizantă, iar dacă sunteți mai activ, veți avea și beneficii pe măsură. Studiile arată că exercițiile fizice regulate pot ajuta la ușurarea simptomelor depresiei și declanșează alte modificări în corpul dumneavoastră, care vă oferă mai multă energie pe tot parcursul zilei.

Fă-ți acum o programare online sau sună la 0737 000 000.

Sursa: WebMd